
Receptionist til Mazanti-Andersen i København
Er du kendt for dit venlige smil, dit servicegen og din proaktive tilgang? Så er det måske dig, vi leder efter som Mazanti-Andersens nye ansigt udadtil, når vi byder klienter, kollegaer og gæster velkommen hos os. Vi søger en serviceminded og ansvarsfuld receptionist med sans for detaljer, som kan sikre, at både service og omgivelser altid er i top på vores kontor i København.
Om jobbet
Som receptionist vil du referere til vores Facility & Service Manager og få ansvar for den daglige drift af receptionen samt mødefaciliteter. Det indebærer, at du håndterer klassiske receptionistopgaver sammen med en række andre serviceorienterede og administrative opgaver.
I dit daglige arbejde vil du samarbejde tæt med Facility & Service Manageren, hele Business Support, og du vil være ansvarlig for den daglige koordinering af arbejdsopgaverne for vores piccoteam, der består af tre personer, der holder sabbatår.
Da vi har kontorer i både København og Odense, vil du også have et tæt samarbejde med vores receptionist i Odense, hvor I blandt andet har ansvaret for, at arbejdsgange og -opgaver, der er relevante for begge lokationer, er sammentænkt og afstemt på tværs.
Som receptionist vil dine primære opgaver omfatte:
- Klassiske receptionistopgaver såsom modtagelse af klienter - både fysisk og telefonisk - samt besvarelse af e-mails og viderestilling af opkald.
- Ansvarlig for, at mødefaciliteter og fællesområder er indbydende og klargjorte.
- Løbende status på og bestilling af kontorartikler og dagligvarer.
- Bistå ved interne og eksterne events, såsom receptioner, interne kurser og andre aktiviteter med eksterne gæster, der afholdes i huset – herunder modtagelse af gæster og sørge for de rette rammer for events m.m.
- Daglig kontakt med vores leverandører, herunder rengøring, vicevært, håndværkere, frokostleverandør m.m., og løbende sikre god kvalitet, de bedste produkter, priser og service.
- Diverse administrative opgaver, herunder håndtering af gavekasser og mærkedage samt andre opgaver, der naturligt lander i receptionen.
Vi lægger stor vægt på, at alle opgaver – store som små – bliver udført med højt engagement og kvalitet. Det skaber en god oplevelse for både kollegaer og klienter. Sammen med serviceteamet, som består af Facility Manager og piccoteamet, vil du sikre, at kontoret altid fremstår fra sin bedste side, og at alle, der besøger os, bliver taget godt imod og hjulpet.
Stillingen er en fuldtidsstilling med arbejdstid mellem 8.00 og 16.00, og arbejdssted er på vores kontor i Amaliegade 10 i København K.
Om dig
Som person er du proaktiv og imødekommende, og din energi smitter af på dem omkring dig. Du arbejder selvstændigt og struktureret og forstår vigtigheden af at være en del af et serviceorienteret team. Du holder hovedet koldt i travle perioder og er fleksibel og positiv i din tilgang til arbejdet. Desuden synes du, det er sjovt at udfordre status quo og ellers veletablerede arbejdsgange, så vi konstant forbedrer servicen og oplevelsen hos Mazanti-Andersen.
Du har erfaring fra en lignende stilling som receptionist. Det er en fordel, men ikke et krav for at være et match til stillingen, at din erfaring er fra en lignende branche. Du er stærk i både mundtlig og skriftlig kommunikation og behersker både dansk og engelsk.
Vi tilbyder
Vi tilbyder et udfordrende og kompetencegivende job i et ambitiøst og dynamisk miljø præget af tillid, høj faglighed, gensidig fleksibilitet og et unikt sammenhold. Gode relationer er kernen i vores kultur og i tilgangen til at drive forretning. Vi prioriterer social samhørighed samt din faglige og personlige udvikling højt, hvilket blandt andet kommer til udtryk gennem en lang række sociale aktiviteter og et stærkt fællesskab på tværs af afdelinger og geografi.
Vi tilbyder personalegoder såsom sundhedsforsikring, frokostordning og forskellige sociale aktiviteter, herunder fester, sports- og kulturarrangementer, firmature og meget mere.
Ansøg
Er jobbet noget for dig, så send din ansøgning med CV og relevante bilag via nedenstående link. Vi indkalder løbende til samtaler. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Facility & Service Manager Maria Eliasson på +45 3314 3536 / mel@mazanti.dk. Vi ser frem til at modtage din ansøgning og behandler dem løbende, indtil den rette kandidat er fundet.
Mazanti-Andersen er en skarpt specialiseret og kommercielt orienteret advokatvirksomhed. Vi er betroede rådgivere for dansk og internationalt erhvervsliv og er drevet ud fra en fælles ambition om at spille en instrumentel rolle i vores klienters succes. Vores ca. 150 medarbejdere er fordelt på vores kontorer i København og Odense og er organiseret i fem strategiske faggrupper: Transaktioner, Fast Ejendom, Proces, Insolvens & Rekonstruktion og Corporate & Commercial.